2016. március 26., szombat

"...és mi újság?" BLAZSOVSZKY PÉTER

A Kölyökidő második generációjának szőke hercege BLAZSOVSZKY PÉTER mondja el, hogy is van manapság?
A szőke herceg :) 1993

 József Attila verse
A Kölyökidő után 4 év jog következett, ahol sajnos nem találtam meg a számításaimat és a kiugrásomat követően moderátori (szerkesztő-riporter-műsorvezető) végzettséget szereztem.
Családi vállalkozásuk a vendéglátás volt, így végül én is ezt választottam. A borok iránti egyre erősebb szenvedélyemnek engedve, számos képzés és kóstolás után SOMMELIER lettem. Jelenleg a Bábel Budapest fine dining étterem Head sommelier-je vagyok, de hozzám tartozik a Kiosk és a Terasz is. Borszeretetemet, kommunikációs képességeimet és örökölt vendégszeretetemet egyszerre tudom kamatoztatni.Úgy érzem megtaláltam a helyem.
Hamvas Béla szerint minden férfi életében egyszer eljön az idő, amikor pincét szeretne. Az első évjáratú olaszrizlingem (egyelőre házi fogyasztásra szánva! 😊) immáron érlelődik Csopakon. Ezzel gyerekkori álmom vált valóra, hiszen másik óriási szerelmem a Balaton volt szinte mindig. 
A kép egy balatoni forgatáson készült. Csereszerelem
A kölykök, meg az egész csapat viszont rettentően hiányzik. Csodálatos idők voltak! Remélem saját gyerekeim is átélnek hasonló élményeket (mondjuk most felnőttként azt remélem, hogy nem mindent..😎)! 
Amúgy megnősültem és két fiam van.
Levente 10 éves, ő a feleségem előző házasságából való, közös fiunk, Márk pedig nyáron tölti be a hármat
a család
a teljes kép: Blazsovszkyék, Gévai Juli, Szekeres Nóra, Kinizsi Ottó, Kassai Kata és Kovács Robi
Jól érzem magam a bőrömben, de a stábbal és a többiekkel gyakrabban kellene találkoznunk, hiszen szerintem mindannyiunk életének egyik legmeghatározóbb időszaka volt, amit együtt, szinte testvérként tudtunk átélni a kölykökkel.

 egy kis ráadás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése