2016. március 12., szombat

"...és mi újság?" RENCZÉS GABI

Sorozatunk második részében Renczés Gabi mesél:

Amikor először szerepelt a képernyőn
 
A Nem vagyok már gyerek főszereplőjeként
 
 A tini bombáázóóó

és ma, anya és szerelmes és a gyerek... ezt mondja ő maga:

Renczés Gabi:
Hol is kezdjem:))ha van vkinek felesleges egy-két napja,akkor talán össze tudom foglalni,hogy mi történt velem:)Éltem Kanadában egy darabig,Torontóban.dolgoztam különböző Tv társaságoknál,és végül esküvő szervező lettem:) hazudnék ha azt mondanám,hogy nem hiányzik a TV a Kölyökidő....a TV a szereplés olyan,ami függőséget okoz.Emlekszem a nyári forgatásokra, hogy mennyire imádtuk, és, hogy életre szóló emléket jelentenek:)nem telik el úgy hétvége,hogy ne nosztalgiáznék,, és szegény férjemnek ne mesélnék ezeregyedszer is,amikor Tihanyban megyünk,hogy itt is forgattunk, és milyen szuper volt:)
igen,férjhez mentem, és leköltöztem Siófokra:) Szerencsésnek mondhatom magam,mert a férjem a szerelmem, a legjobb barátom, és Ő adta nekem életem legfantasztikusabb ajándékát a pici fiunkat Bencét, aki április 17.-én lesz 1 éves, és aki jó lenne ha szinten Kölyökidőn nőhetne fel vagy akar játszhatna is benne,mert igen, imád mar most szerepelni, és simán lejátszik engem is:) Szóval összefoglalva,a napjaim mostanság feleségként,anyaként, és persze lassan-lassan újra esküvőszervezőként zajlanak:) Imádok sütni-főzni, és a családomról gondoskodni,de persze meg nem tettem le arról,hogy egyszer újra a Tv-nél dolgozzak;)
 Sajnálom, hogy a többiekkel csak keveset találkozunk, pedig együtt nőttünk fel, és régen mindent tudtunk egymásról, mindent megbeszéltünk:) többet kell találkoznunk Fiatalok:))))

1 megjegyzés:

  1. 4th Generation | Titanium Art® | TITanium-ART®
    by 4th Generation - Titanium Art® titanium bike frame งานออนไลน์ ford escape titanium 2021 titanium plate sunscreen with zinc oxide and titanium dioxide . .  4.8 .6.5.8.8.6.6.8.8.8.8.8.8.8.6.8.8.8.8.8.8.8.9.8.8.8.8.9.8.8.8.8.8.8.8.8.8.8.8.8.8.8.8.8.8

    VálaszTörlés