2016. március 20., vasárnap

"...és mi újság?" DOMBÓVÁRY KRISTÓF


"Jó érzéssel tölt el, hogy ennyi év után még mindig szinte mindenki tudja, mi is volt az a Kölyökidő. Ebben persze nagy szerepe van annak, hogy a műsor ismétléseinek száma a „Különben dühbe jövünk” vagy a „Kincs, ami nincs” sugárzási számával vetekszik és Takács Vera kitartó munkájának, ami állandó, friss on-line jelenlétet ad a Kölyökidő jelenségnek.
Közülünk, kölykök közül, szinte mindenki a kaptafa környékén maradt, a kamera vagy a mikrofon valamelyik oldalán. Én rendezőként – a másik oldalon ugyan – de először a kamera közvetlen közelében maradtam. Számos kereskedelmi produkció rendezője voltam, mint a Hal a Tortán, a Rettegés foka, Nagy fogyás, Győzike vagy a Való Világ, hogy csak néhányat említsek. Az elmúlt években egy kicsit távolabb léptem a kamerától, producerként és executive producerként készítek olyan műsorokat, mint a Voice, a Rising Star vagy a Sztárban Sztár, Édes élet és az X-Factor Bulgaria. Most éppen a szlovén Big Brother producere vagyok. Büszke vagyok arra, hogy egy olyan cég társtulajdonosa és Produkciós Igazgatója lehetek, mint a Paprika Latino Studios, mert hosszú, kitartó munkával és rengeteg kocsiban vagy repülőn töltött óra után már kilenc országban vagyunk jelen és Közép-Kelet-Európa legnagyobb tévés produkciós cégét tudhatjuk magunkénak.
A Kölykök közül talán én vártam a legtöbbet a családalapítással... – nem Yannick a győztes, a kis Wallot-Dan még mindig várat magára. 16 hónapja született Dombóváry Benedikt Olivér, akinek feltűnően vörös haja van, így a keresztelőn több gyanakvó tekintet is Kovács Robira vetődött, de ő esküszik, hogy semmi köze az egészhez. 


Benedikt csodálatos gyermek, hihetetlenül aktív és kommunikatív, az akaratosságáról nem is beszélve. Ugyan nem vagyok nagy horoszkóp hívő, de azért édesanyjával Babály Ágival még a születése előtt elolvastuk, mit várhatunk. Minden szakértő egyetért abban, hogy az oroszlán és a kos gyermekeként született skorpió szülei kössék föl a gatyát, nem egy visszahúzódó, csendes teremtéssel lesz dolguk. Nos, ez bejött.


 Mindenképpen kivételes dolog, hogy mi, Kölyökidősök bármennyi év elteltével is ott tudjuk folytatni a beszélgetést, ahol abbahagytuk. Ahogy Gévai Juli is írta, kár, hogy csak ritkán tudunk összejönni, de mindig dolgozunk rajta. Legutóbb Robival beszéltem meg, hogy nálam rendezünk egy Kölyökidő estet, mert van biliárd asztalom és a kölykök, főleg a fiúk imádnak vérremenő csatákat rendezni bármilyen sportágban vagy játékban. Robi biztosított, hogy nem kell aggódnom, hoz darts táblát is, nehogy kimaradjon a kedvence, bár teljesen mindegy, úgyis én nyerek. :) Sajnos elmaradt a találkozó, de pótoljuk, ezen a blogon keresztül is megígérjük egymásnak. Ugye...? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése